بسیج مایه عزت،اقتدار و سرافرازی ملت ایران است
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

خطیب نماز جمعه شهرستان سروستان:

نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان سروستان با حضور پرشور مردم ولایت مدار و بصیر این شهرستان و به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خرسندی برگزار شد. در این مراسم عبادی-سیاسی حضور پرشور و نشاط بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بزرگ عاشقان شهادت-پیروان ولایت فضای معنوی نماز جمعه این هفته را طراوتی خاص بخشیده بود.

به گزارش سرو آنلاین،حجت الاسلام خرسندی در خطبه اول با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه به بحث شکرگزاری در مقابل نعمت های خداوند پرداخت و با اشاره به داستان حضرت ایوب(ع) بیان داشت :شکر نعمت الهی باعث نزول رحمت خداوند در سراسر زندگی انسان می باشد.

سید علی خرسندی در بخش دوم خطبه های خود، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس نهم درسی و سه حوزه انتخابیه کشور اظهار داشت:همانگونه که مردم سرافراز ایران در حماسه حضور 12 اسفند ماه سال گذشته ، دشمنان این مرز بوم را برای چندمین بار به زانو در آورده اند،ان شاء الله در مرحله دوم انتخابات نیز حضوری چشم گیر و کوبنده خواهند داشت.

خطیب جمعه سروستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای رزمایش موفقیت آمیز عاشقان شهادت –پیروان ولایت ، از فرماندهی و پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان تقدیر و تشکر کرد وعنوان داشت:بسیج مایه عزت ،اقتدار و پیروزی ملت ایران است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج یک فرهنگ تمام نشدنی است، همیشه ماندنی و پا برجاست زیرا فرهنگ چیزی نیست که از بین برود.سید علی خرسندی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تجلیل از مقام شامخ این پاره تن امام (ره)، این روز را به مردم ایران به ویژه جامعه فرهنگیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و از زحمات مجموعه آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سروان پاسدار پور کریم مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سروستان به دلیل پیگیری در طرح سامندهی گلزار شهدای این شهرستان تقدیر گردید.

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان






تاریخ: 15 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 35698
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن